Forkæl din organisation
med direkte HR-adgang
Øg produktiviteten med Alexis' AI-drevne HRIS og chatbot.
Valgt af virksomheder og medarbejdere i mere end 65 lande
AlexisHR, nu en del af Simployer
Med Alexis kan Simployer tilbyde et endnu bedre alternativ til jer, der arbejder med HR. Alexis’ brugervenlighed og hurtige system er et godt supplement til Simployers mangeårige erfaring og ekspertise inden for HR. Sammen vil vi gøre det lettere for dig, der arbejder med HR.
Med Simployer og Alexis kan du:
- Lade Alexis AI gøre det hårde arbejde og få tid til andre opgaver
- Få et data- og GDPR-sikret system
- Udføre administrative opgaver mere enkelt og hurtigere
Med Alexis bliver din arbejdsdag så enkel, som den kan blive.

Alt, hvad du forventer af en HR-platform. Og mere til. Og drevet af AI.
Som ChatGPT. Men for HR.
Det har aldrig været nemmere at træffe datadrevne og velinformerede beslutninger. Bed om den indsigt, du har brug for, og få den leveret med det samme.
Integrér med Slack eller Teams for at have dine HR-relaterede opgaver lige ved hånden i de apps, du allerede bruger dagligt. Det gør, at du kan bruge din tid på dine rigtige opgaver, i stedet for at skifte mellem apps, websites og systemer.
Datasikkerhed og GDPR er mere end bare en tjekliste, det er en garanti.
- Vores servere er placeret i EU (Belgien) og har ISO 27001- og SOC II-certificeringer.
- Alle data er krypteret fra ende til anden, både under overførsel og opbevaring.
- Vores principper overholder GDPR og Schrems II-reglerne og er baseret på internationale sikkerhedsstandarder som SoC II og ISO/IEC 27001.
Er du klar? Spænd sikkerhedsselen. Administrationen går lynhurtigt.
Få et hurtigt overblik, opdater eller tilføj persondata på få sekunder. Få adgang til dem, når du har brug for det, hvor end du har brug for det.
- Få et fuldt overblik over medarbejdernes profiler og opgaver
- Skræddersy profiler for at samle information, der er vigtig for jer
- Giv en bedre medarbejderoplevelse med Alexis AI-Chatbot
Ligeså enkelt, som det ser ud.
Lad ikke dine medarbejdere bruge tid på at søge information i din virksomheds håndbøger. Lad dem i stedet få de rigtige oplysninger leveret med det samme. Chat med Alexis AI på Slack eller Teams, på det sprog, du ønsker, og få håndbogsresuméer på få sekunder.
Bygget for at hjælpe din virksomhed med at vokse
Bruger du ikke Slack eller Teams? Det er ikke noget problem.
Vi har vores egen AI-chatbot med de funktioner, du og dine medarbejdere har brug for til et problemfrit workflow.
Alt inden for HR. Tilgængeligt for alle 24/7
Gør det nemt for medarbejdere og ledere at finde de svar, de har brug for, præcis når de har brug for dem.
Saml medarbejdernes data ét sted, så de nemt kan få et overblik over deres egne dokumenter, fraværsstatistik og medarbejdersamtaler. Med Alexis kan medarbejderne hurtigt og nemt opdatere deres oplysninger, så I kan sikre, at jeres data altid er korrekte.
Forbind og automatisér.
Fra rekruttering til brugeroprettelse, løn og læringsplatforme - vi har de integrationer, du skal bruge for at skabe et komplet økosystem af HR-værktøjer.
Brug velkendte integrationer, eller byg dine egne til de værktøjer, du bruger mest. Alexis' veldokumenterede API åbner for nye muligheder.